2 års garanti på reparationer

2 års garanti på alle reparationer

Kan jeg miste min reklamationsret hvis jeg afleverer min mobil til reparation? Nej, vi har 2 års garanti på alle reparationer.

Hos Telegiganten står vi inden for alt arbejde vi udfører. Din tillid er det vigtigste for os; du skal føle dig tryg ved at aflevere din mobil til os. Derfor har vi altid 2 års garanti på de reparationer vi udfører. Og det er altså 24 måneder fra reparationsdatoen—uanset hvor lang garanti du havde da da du afleverede mobilen til os.

Det samme gælder selvfølgelig for alle enheder du køber hos os, nye eller brugte. Vores ekspertteknikere gennemgår altid alle brugte enheder før de bliver sat til salg så vi kan sikre os, og dig, at du altid kan stole på dit køn. Du har altid 2 års garanti, så du kan trygt reklamere hvis du opdager en fejl.

Bemærk at 2 års garanti gælder for privatkunder. For erhvervskunder er reklamationsretten 1 år i henhold til købeloven.

Er der garanti på min mobil?

Hvis du skulle opdage at din mobil er defekt efter enten at have købt den hos os, eller fået den repareret hos os, kan det være at den er dækket af reklamationsretten hvilket giver dig ret til at få den repareret, ombyttet eller at du på anden måde bliver kompenseret.

Vær opmærksom på at reklamationsretten ikke gælder når det er tale om fysiske skader eller slitage som skyldes vedligeholdelsesfejl eller andet uhensigtsmæssigt brug af mobilen. Du kan læse mere om hvilke regler der gør sig gældende i vores vejledning til reklamationer.

Hvis du er i tvivl om hvorvidt en fejl er dækket af din garanti eller hvilke regler der gør sig gældende, vil vi altid gerne hjælpe og rådgive dig. Du kan altid komme ind til os på:

Taastrup hovedgade 66
2630 Taastrup

Du kan også ringe på +45 70 70 78 56 eller skrive en mail til info@telegiganten.dk. Vi har også en kontaktformular som du kan bruge.

Hvis en fejl ikke er dækket af reklamationsretten vil vi selvfølgelig gerne hjælpe dig at få den tilbage til så god stand som muligt. Book bare en reparation—vores teknikere står klar!

Sådan opretter du en reklamation

Den nemmeste måde at oprette en reklamationssag, er at bruge vores RMA-system. Her udfylder du bare formularen med ordrenummer, personoplysninger og en kort beskrivelse af fejlen. Herefter sender du mobilen til os som en pakke. Den sendes til:

Att: Reklamation
Telegiganten.dk
Taastrup hovedgade 66
2630 Taastrup

Sørg for at sende mobilen ansvarligt pakket ind så den ikke modtager yderligere skader i transporten og husk at få en kvittering på din afsendelse.

Du kan også få en returlabel tilsendt af os for 49 kr. hvis du ønsker (dette bliver fratrukket efterfølgende hvis reklamationsretten gælder) Skriv en mail til info@telegiganten.dk og bed om en returlabel så hjælper vi dig.

Indtast dine informationer

Når du har udfyldt formularen sender vi dig en mail med en fragtlabel, som du kan bruge til at indsende din enhed. Her beder vi også om kontooplysninger så du kan få betaling for din enhed.