TAK FOR DIN TIDSBESTILLING!

Du modtager straks en bekræftelse på e-mail. Hvis du har valgt at sende din enhed til os, indeholder mailen også et link til pakkelabel.

Vi glæder os til at reparere din enhed! Læs om særlige forhold ved repararationer og sørg for at sikkerhedskopiere din enhed inden du indleverer den.

Hvad siger vores kunder?

Trustpilot 4,5/5 baseret på 312 anmeldelser

Erik
12. mar. 2024
Min laptop nægtede mig at logge ind.
Ringede til Telegiganten. Lad os se på den, lød det i røret. Ved aflevering af laptoppen: Telegiganten ville med 70% sikkerhed kunne løse problemet uden tab af data (kr. 499). Hvis man ikke kunne, ville en 0-stilling blive nødvendig. Ca. halvanden time efter aflevering modtog jeg SMS med besked om, at laptoppen nu oppe igen. Og mere end glad var jeg. Flot service og meget behagelig betjening.
Vivian
27. feb. 2024
Meget venlig, hurtig og god service til lavere priser
Meget venlig og god service, både telefonisk og i butikken. Fik ny skærm på MacBook Pro indenfor en time. Sparede ca. kr. 1.800 ved at tage turen til Taastrup. Kan varmt anbefale Telegiganten på Taastrup Hovedgade 66.
Julie
10. feb 2024
Jeg fik super god service hos…
Jeg fik super god service hos telegiganten, og en rigtig god pris på min nye brugte telefon. Generelt en virkelig god oplevelse:)
Hannah
25. jan. 2024
Virkelig god service!!
Virkelig god service!!! De sendte den gratis tilbage, da jeg glemte at hente den.
Martin
18. jan. 2024
Bestilte tid til batteriskift på mobil.
Bestilte tid til batteriskift på mobil. Alt blev ordnet på 30 min og til en fin pris. Venligt personale. Kan kun anbefale dem 100%
Koray
8. jan. 2024
Bedste oplevelse
Bedste oplevelse, virkelig god service
Gunnar
25. okt. 2023
Altid venlige.
Altid hurtig og venlig med stort og små.

Indtast dine informationer

Når du har udfyldt formularen sender vi dig en mail med en fragtlabel, som du kan bruge til at indsende din enhed. Her beder vi også om kontooplysninger så du kan få betaling for din enhed.

SÅDAN SIKKERHEDSKOPIERER DU DIN MOBIL

APPLE

Sikkerhedskopiér din iPhone eller iPad med iCloud eller en computer.

ANDROID

Sikkerhedskopiér din Samsung, OnePlus, Motorola eller anden Androidenhed.

VIGTIGT VEDRØRENDE DIN REPARATION

SIKKERHEDSKOPI

Når vi udfører reparationer, selvom indgrebet ikke vedrører din enheds harddisk, er der en risiko for datatab. Vi anbefaler altid, at du laver sikkerhedskopi af din enhed før du indleverer den til os. Vi tager ikke ansvar for datatab som grundes manglende sikkerhedskopiering.

SEKUNDÆRE SKADER

Når en enhed bliver skadet, er der ofte nogle skader der er synlige og andre der ikke er. Hvis du taber din iPhone og skærmen går i stykker, kan der godt være skader indeni telefonen der først gør sig til kende—eller opdages—flere timer eller dage senere.

Når vi udfører en reparation, tager vi ansvar for den del vi reparerer—ikke andre potentielle skader der kan forekomme.

“UKENDT RESERVEDEL"

I Apples enheder bruger vi højkvalitetsreservedele produceret af 3. part (dvs. ikke af Apple). Dette er fordi det kun er Apples autoricerede serviceværksteder der har adgang til fabriksnye originaldele fra Apple.

Når en enhed bliver repareret af nogen anden end Apples egne teknikere, vil der komme en popup der advarer om at en ukendt reservedel er installeret. Dette er ingen grund til bekymring. Vores reservedele har en høj kvalitet og du har 24 måneders reklamationsret på vores reparationer.

UNDERSØGELSESGEBYR

Ofte kan det være svært at se hvad fejlen på en enhed er. I de tilfælde foretager vi en fejlfinding på din enhed og kontakter dig efterfølgende med et tilbud.

Hvis du takker ja til tilbuddet, betaler du kun for reparationen. Hvis du i stedet takker nej til vores tilbud, tager vi et gebyr på 199 kr. for udført arbejde.