Du modtager straks en bekræftelse på e-mail. Hvis du har valgt at sende din enhed til os, indeholder mailen også et link til pakkelabel.
Vi glæder os til at reparere din enhed! Læs om særlige forhold ved repararationer og sørg for at sikkerhedskopiere din enhed inden du indleverer den.
Trustpilot 4,5/5 baseret på 312 anmeldelser
Vær den første til at høre om Telegigantens unikke tilbud, kampagner og andet
Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev, accepterer du vores persondatapolitik. Du kan altid afmelde dig fra vores nyhedsbrev
Når vi udfører reparationer, selvom indgrebet ikke vedrører din enheds harddisk, er der en risiko for datatab. Vi anbefaler altid, at du laver sikkerhedskopi af din enhed før du indleverer den til os. Vi tager ikke ansvar for datatab som grundes manglende sikkerhedskopiering.
Når en enhed bliver skadet, er der ofte nogle skader der er synlige og andre der ikke er. Hvis du taber din iPhone og skærmen går i stykker, kan der godt være skader indeni telefonen der først gør sig til kende—eller opdages—flere timer eller dage senere.
Når vi udfører en reparation, tager vi ansvar for den del vi reparerer—ikke andre potentielle skader der kan forekomme.
I Apples enheder bruger vi højkvalitetsreservedele produceret af 3. part (dvs. ikke af Apple). Dette er fordi det kun er Apples autoricerede serviceværksteder der har adgang til fabriksnye originaldele fra Apple.
Når en enhed bliver repareret af nogen anden end Apples egne teknikere, vil der komme en popup der advarer om at en ukendt reservedel er installeret. Dette er ingen grund til bekymring. Vores reservedele har en høj kvalitet og du har 24 måneders reklamationsret på vores reparationer.
Ofte kan det være svært at se hvad fejlen på en enhed er. I de tilfælde foretager vi en fejlfinding på din enhed og kontakter dig efterfølgende med et tilbud.
Hvis du takker ja til tilbuddet, betaler du kun for reparationen. Hvis du i stedet takker nej til vores tilbud, tager vi et gebyr på 199 kr. for udført arbejde.